Basın

תוספת חשובה לכוח העבודה

71 עובדי בניין של חברת יילמזר הגיעו מטורקיה לישראל אחרי שקיבלו את כל האישורים הדרושים

הופק ע”י מחלקת מוספים מיוחדים
71 עובדי בניין טורקים נחתו אמש בנתב”ג בטיסה פרטית מיוחדת של חברת פגסוס, במימונה של  חברת הבנייה הטורקית יילמזלר.
העובדים נבדקו בבדיקת קורונה בטורקיה ונמצאו  שליליים, ונבדקו שוב בארץ לאחר הנחיתה. לאחר מכן הועברו לבידוד של שבועיים במלונית ששכרה יילמזלר. בתום הבידוד ישולבו באתרי בנייה ברחבי הארץ.
חברת יילמזלר הייתה החלוצה שהפעילה במחצית 2020 את המתווה להבאת עובדים זרים בתקופת הקורונה, שאושר בממשלה ובקבינט. החברה דאגה לחסן את כל עובדיה בישראל, כדי לשמור על בריאות עובדיה, למנוע בידודים ולהמשיך את בניית הפרויקטים ללא הפרעה.


חברת הבנייה הטורקית פועלת בישראל כבר 25 שנים. מתחילת 2021 לא ניתן לה אישור להכניס לישראל עובדים חדשים, דבר שגרם למחסור בעובדים בכלל וביילמזלר בפרט. בשל המחסור החמור בכוח אדם נאלצה לאחרונה לבטל את השתתפותה במספר פרוייקטים.
הטיסה התאפשרה כעת לאחר קבלת כל האישורים הדרושים, בשיתוף פעולה עם צוות האגף לתכנון אסטרטגיה ומדיניות בניהולו של נתנאל לפידות וצוותו במשרד השיכון, מנהל האוכלוסין וההגירה, רש”ת ורת”א.
מנכ”ל יילמזלר אריק אחמט הודה לכלל הגורמים שסייעו לטיסה להגיע לישראל וציין כי: “אנו משקיעים משאבים רבים כדי לעמוד בהנחיות הקורונה, להמשיך לבנות פרויקטים מורכבים ברחבי ישראל ולתרום לכלכלת המדינה. נמשיך להבטיח את בריאות עובדי החברה ולהוות גשר של יציבות בין טורקיה לישראל”.

Benzer Gönderiler

Yükleniyor....